ISBN/EAN: 9789079578559 - boek € 29,50 - 268 pag. 9789079578573 - ePub € 22,99 "Een supermarkt voor samenwerking" EEN BOEK VAN BELANG VOOR MANAGERS Zij moeten die condities zo maken dat medewerkers voor samenwerken kiezen. VOOR ORGANISATIEONTWIKKELAARS, TRAINERS, FACILITATORS, COACHES EN TEAMLEIDERS: die willen een organisatie voorzien van praktische kennis en vaardigheden. Inkijkexemplaar recensie door Wim van Beers: "Een supermarkt voor samenwerking" English edition: book / ePub |
management |
Is samenwerken wel de beste manier om je eigen doelen te realiseren? Het eerste antwoord
is vaak: ja, maar ... Soms is winnen namelijk beter en de ander niets gunnen. Of de ander juist alles gunnen. We zoeken in onze afweging steeds manieren om twee basismotieven te realiseren: • de drive om de eigen talenten, dromen, doelen te verwerkelijken en • de drive om een verbinding met anderen aan te gaan waarop we verder kunnen bouwen. Wat te kiezen op enig moment? 9 CONDITIES beïnvloeden die keuze. Hoe kun je die condities zo invullen dat samenwerken de beste keuze is? Daar gaat dit theorie- en praktijkboek COWORKING over. Kan samenwerken een duurzame profijtelijke werkrelatie worden in een organisatie? Ja, dat kan! Namelijk als het management de negen condities zo invult dat samen- werken voor iedereen de beste optie is. En dat zonder het eigenbelang op te geven en tegelijkertijd aan een duurzame relatie te bouwen! Ton Voogt ontwerpt en realiseert 'Organisatie ontwikkelprojecten' en traint managers. Van 1987- 2011 vervulde hij directiefuncties bij Schouten & Nelissen. Sindsdien werkt hij zelfstandig in partnerschappen in Nederland en Azië. |
COWORKING Eyeopeners, condities en een Quick Scan voor succesvol samenwerken |
Klik hier voor foto's van het symposium over COWORKING bij De Baak |